Termen extins: Dezvoltarea și reconceptualizarea a brand-book-ului CNTM

Expirat

Termeni de referință pentru contractarea serviciilor de dezvoltare și reconceptualizarea brand-book-ului Consiliului Național al Tineretului din Moldova.

Consultant / Antreprenor individualServicii pentru dezvoltare brand book-ului proiectului   ,,Capacitarea organizațiilor locale de tineret din Moldova, Faza II” implementat de Consiliul Național al Tineretului din Moldova, în parteneriat cu Consiliul Național al Tineretului din Danemarca, cu suportul financiar al New Democracy Fund
PentruConsiliul Național al Tineretului din Moldova
Finanțatorul și perioada de implementare:NDF și DUF Noiembrie 2023-august 2025
Tipul contractuluiPrestări servicii
Data estimată de contractare13 decembrie 2023
Data emiterii24 noiembrie2023
Perioada de aplicare10 decembrie 2023

Manualul de identitate vizuală va include identitatea și elementele de design a instrumentelor și produselor de comunicare și vizibilitate astfel încât să reflecte obiectivele, mesajele cheie și rezultatele proiectului. Manualul de identitate vizuală se va conduce de următoarele obiecte specifice ale strategiei de comunicare și vizibilitate a proiectului:

1. Scurtă descriere a proiectului

Obiectiv general al proiectului:

Organizațiile de tineret la nivel local și constituenții lor sunt împuterniciți și se angajează activ în dialogul politic bazat pe dovezi, dezvoltarea comunității și socio-economic, ținând cont și de cerințele Obiectivelor de Dezvoltare Durabilă.

Obiective specifice:

SO1. (advocacy și dialog cu părțile interesate) organizațiile de tineret la nivel local modelează eficient politicile publice din perspectiva nevoilor tinerilor și sunt implicate activ în dialogul de advocacy cu părțile interesate.

SO2. (împuternicirea și consolidarea practicilor interne de management în organizațiile de tineret): organizațiile de tineret pot asigura implementarea misiunilor lor organizaționale prin utilizarea resurselor lor interne și externe.

Principalele activități ale proiectului sunt:

– Capacitarea și susținerea activităților de advocacy a structurilor de tineret, inclusiv punerea la dispoziție a programelor de subgrantare;

– Intensificarea parteneriatelor strategice între organizații membre CNTM cu organizațiile de tineret din Danemarca, inclusiv organizarea Moldo-Danish Youth Forum

– Dezvoltarea platformelor și instrumentelor de implicare a tinerilor în procesele decizionale locale și de bugetare participativă;

– Lansarea unei campanii de informare, conștientizare și vizibilitate privind promovarea îmbunătățirii procesului de implicare a tinerilor în procesele decizionale la nivel local;

– Promovarea schimbării prin extinderea și implicarea rețelei naționale a ”tinerilor ambasadori SDG” și derularea noilor ediții ”SDGs Youth Academy”.

-Altele.

Audiența-țintă și beneficiarii finali

Audiența-țintă a proiectului este reprezentată de organizațiile societății civile de tineret și tinerii activiștii locali.

2. Obiectivele intervenției și cerințele față de serviciile solicitate:

Obiectivul intervenției este elaborarea Manualului de identitate vizuală (brand-book) a Proiectului, care să includă identitatea și elementele de design a instrumentelor și produselor de comunicare și vizibilitate în așa fel ca să reflecte obiectivele, mesajele cheie și rezultatele proiectului.

Manualul de identitate vizuală se va conduce de următoarele obiecte specifice ale Strategiei de comunicare și vizibilitate a proiectului:

· OBIECTIV 1 – Creșterea nivelului de informare și conștientizare în rândul tinerilor și a organizațiilor de tineret despre participarea tinerilor în procesele decizionale și a rolului organizațiilor de tineret în acest proces prin intermediul instrumentelor și produselor de comunicare (platforma de audieri publice, analize, coaliții, toolkit-uri, instruiri etc).

· OBIECTIV 2 – Asigurarea vizibilității la nivel local și național a rezultatelor și produselor proiectului, realizând Planul de Acțiuni al Strategiei de Comunicare.

Manualul de identitate vizuală va fi utilizat pentru:

· Documentele de lucru, produsele și materialele de comunicare ale proiectului: studii, scrisori, rapoarte, info-grafice, postere, pliante, carnete, pixuri etc.

· Elaborarea conceptului paginii proiectului pe site-ului CNTM.

3. Activitățile cheie

Compania selectată va desfășura activitățile în patru etape și anume:

· Etapa I – 30 decembrie 2023: Elaborarea a 3 opțiuni de schiță a Manualului de identitate vizuală, care să conțină următoarele componente:

1. Logo: Crearea logotipului. Alegerea culorilor și simbolurilor logoului. Regulile de folosire a acestuia. Sloganul și forma caracterului, tipografia lui. Folosirea sloganului.

2. Culori ținând cont și de culorile logotipului CNTM: Culorile primare. Vizualizare. Distribuția culorilor.

3. Tipografie: Fonturi/caractere. Alegerea caracterelor pentru titlu, text introductiv, subtitlu, text, note marginale, explicații pentru imagini. Utilizarea culorilor.

4. Stilul imaginilor: Folosirea imaginilor pentru text și design-ul proiectului.

5. Elemente grafice: Info-grafice. Elemente grafice de legătură. Utilizare. Poziționare.

6. Producție Video: Elemente grafice pentru producția unor filmulețe scurte informative.

7. Materiale de Comunicare Organizațională: Scrisori. Cărți de vizită. Prezentări (PowerPoint, Prezi etc).

8. Social media: Branding pe rețele de socializare.

9. Publicații (studiu, raport anual, broșuri, pliante): Coperta și construcția ei. Titlu cu imagine și cu fon. Coperta din spate. Interior broșură. Folosirea elementelor de design. Fotografii, tabele și locul hărților. Numerotarea paginilor.

10. Postere/banere/roll-up: Design și elemente de poziționare.

11. Obiecte promoționale: Exemple de folosire a brand-ului, în special pentru mape, pixuri, stick de memorie USB, brățară, sacoșe de material, maiouri, chipiuri.

· Etapa II – 8 ianuarie 2024: În baza celor 3 schițe prezentate, elaborarea și definitivarea versiunii pre-finale a Manualului de Identitate vizuală, în coordonare cu ofițerul de comunicare a proiectului CNTM.

· Etapa III – 15 ianuarie 2024: Finalizarea Manualului de identitate vizuală. Predarea elementelor/fișierelor redactabile. Elementele solicitate vor fi livrate pe suport electronic, cu posibilitatea de a fi editate (Exemple: .ai, .eps, .png, .psd, .indd, etc.)

· Etapa IV – ianuarie – februarie 2024: Compania va colabora cu echipa proiectului și compania care va dezvolta website-ul proiectului.

4. Produse livrate și interval de timp:

Toate livrabilele vor fi oferite echipei CNTM după cum urmează:

Sarcini  Rezultate așteptate conform ToR
1. Dezvoltarea conceptelor de brand bookBrand book prezentat
2. Finalizarea Manualului de identitate vizuală  Brand book definitivat și prezentat
3. Suport în integrarea grafică a proiectului pe pagina web a CNTM  Conținut adăugat corespunzător pe site-ul CNTM

5. Criterii de eligibilitate:

Aplicarea este deschisă atât persoanelor fizice, cât și persoanelor juridice. Criteriile minime de eligibilitate sunt:

  1. Cel puțin 3 ani de experiență în domeniul solicitat;
  2. Experiență demonstrabilă în crearea manualelor de identitate vizuală;
  3. Experiența de lucru cu ONG-uri va constitui un avantaj suplimentar;
  4. Capacitatea de lucru în echipă și de îndeplinire a sarcinilor în termenii stabiliți;
  5. Experiența anterioară de lucru în proiecte finanțate de UE sau de alți parteneri internaționali de dezvoltare va fi considerată un avantaj.
  • Procesul de aplicare:

Companiile/persoanele interesate sunt invitate să prezinte ofertele care vor conține următoarele documente:

  1. O scrută descriere a organizației și Portofoliul experienței de servicii similare;
  2. Certificatul de înregistrare a companiei;
  3. Portofoliul clienților;
  4. Oferta comercială/bugetul pentru realizarea sarcinilor propuse (Oferta de preţ în Euro);
  5. Alte documente sau recomandări relevante (în funcție de disponibilitate).
  • Criterii de evaluare:

Propunerile vor fi evaluate pe baza următoarelor criterii:

  1. Portofoliului companiei – 30%
  2. Realizarea lucrărilor solicitate în intervalul stabilit în prezentul document – 25%;
  3. Creativitate – 25%;
  4. Prețul serviciului – 20%.

Dosarul de participare la concurs va fi transmis până pe data de 23 decembrie 2023, prin e-mail la adresa corespondenta@cntm.md cu mențiunea „Expert în dezvoltarea Brand book”.

Pentru întrebări de clarificare, vă rugăm să ne contactați, persoana de contact, Gabriela Solomon, Ofițer de comunicare al CNTM, email: comunicare@cntm.md or (+373 22) 23 51 75.

*Toate aceste campanii au fost organizate în cadrul proiectului „Capacitarea organizațiilor locale de tineret din Moldova”, implementat de Consiliul Naţional al Tineretului din Moldova, în parteneriat cu Consiliul Național al Tineretului din Danemarca, cu suportul financiar al New Democracy Fund.

Altele

Apel public privind selectarea unui Coordonator de Comunicare și PR

Citește

CNTM Caută Specialist în Colectare de Fonduri

Citește

Apel public pentru traineri privind practici de utilizare și reutilizare a datelor organizaționale și de vorbirea în public

Citește

Apel public pentru traineri privind Strategii de Asigurare a stării de bine și combaterea burnout-ului 

Citește

Tinerii au nevoie de tine!

Devino organizație membru CNTM!

Redirecționează 2% către CNTM și contribuie la proiecte pentru tineri!

Denumire juridică

Asociatia Obstească”CONSILIUL NATIONAL AL TINERETULUI DIN MOLDOVA”

Adresă juridică

Republica Moldova, Chisinau, str. Petru Rares, 18

Cod Fiscal

1009620000712

Denumirea băncii

BC Moldindconbank SA, filiala Centru Chisinau

SWIFT

MOLDMD2X309

Codul bancar

MD56ML000000002251709693

Contacte

Telefon: (+373) 22 233 088

Fax: (+373) 22 235 175

Email: cntm.corespondenta@gmail.com, cntm.contabilitate@gmail.com

Sari la conținut