Consultant / Antreprenor individual | Servicii pentru dezvoltare brand book-ului proiectului ,,Dezvoltarea Capacității Organizațiilor de Tineret și Implicarea Tinerilor în Procesele Decizionale” cu suportul Agenției Naționale pentru Tineret prin intermediul Programului de Granturi 2024, cofinanțat de Fondul Nou pentru Democrație. |
Pentru | Consiliul Național al Tineretului din Moldova |
Finanțatorul și perioada de implementare: | ANT și DUF (martie – noiembrie) |
Tipul contractului | Prestări servicii |
Data estimată de contractare | 10 iunie 2024 |
Data emiterii | 31 iulie 2024 |
Perioada de aplicare | 5 iunie 2024 |
Manualul de identitate vizuală va include identitatea și elementele de design a instrumentelor și produselor de comunicare și vizibilitate astfel încât să reflecte obiectivele, mesajele cheie și rezultatele proiectului. Manualul de identitate vizuală se va conduce de următoarele obiecte specifice ale strategiei de comunicare și vizibilitate a proiectului:
1. Scurtă descriere a proiectului
Obiectiv general al proiectului:
Susținerea și consolidarea capacităților organizațiilor de tineret și autorităților publice locale de nivel I în domeniul tineretului prin promovarea implicării active a tinerilor în procesele decizionale locale, pentru a contribui la dezvoltarea unei societăți mai incluzive și responsabile la nivel local și național.
Obiective specifice:
SO1.
Consolidarea capacității ONG-urilor locale de tineret, precum și sprijinirea inițiativelor de tineret prin activități de informare și capacitare, în vederea accesării fondurilor naționale și internaționale și implicarea participativă a tinerilor în procesele decizionale. Scopul final este facilitarea implementării planurilor de tineret prin subgranturi și promovarea parteneriatelor între organizațiile de tineret și APL I.
SO2.
Susținerea APL I în eforturile lor de consolidare a sectorului local de tineret prin oferirea de traininguri tematice, mentorat și suport pentru consolidarea cadrului regulamentar intern și formare în domeniul politicilor și standardelor în tineret, cu accent pe co-management și colaborarea eficientă între administrația publică și tinerii din comunitate.
Audiența-țintă și beneficiarii finali
Audiența-țintă a proiectului este reprezentată de tinerii Primari și Consilieri.
2. Obiectivele intervenției și cerințele față de serviciile solicitate:
Obiectivul intervenției este elaborarea Manualului de identitate vizuală (brand-book) a Proiectului, care să includă identitatea și elementele de design a instrumentelor și produselor de comunicare și vizibilitate în așa fel ca să reflecte obiectivele, mesajele cheie și rezultatele proiectului.
Manualul de identitate vizuală va fi utilizat pentru:
· Documentele de lucru, produsele și materialele de comunicare ale proiectului: studii, scrisori, rapoarte, info-grafice, postere, pliante, carnete, pixuri etc.
· Elaborarea conceptului paginii proiectului pe site-ului CNTM.
3. Activitățile cheie:
Compania selectată va desfășura activitățile în patru etape și anume:
1. Logo: Crearea logotipului. Alegerea culorilor și simbolurilor logoului. Regulile de folosire a acestuia. Sloganul și forma caracterului, tipografia lui. Folosirea sloganului.
2. Culori ținând cont și de culorile logotipului CNTM: Culorile primare. Vizualizare. Distribuția culorilor.
3. Tipografie: Fonturi/caractere. Alegerea caracterelor pentru titlu, text introductiv, subtitlu, text, note marginale, explicații pentru imagini. Utilizarea culorilor.
4. Stilul imaginilor: Folosirea imaginilor pentru text și design-ul proiectului.
5. Elemente grafice: Info-grafice. Elemente grafice de legătură. Utilizare. Poziționare.
6. Producție Video: Elemente grafice pentru producția unor filmulețe scurte informative.
7. Materiale de Comunicare Organizațională: Scrisori. Cărți de vizită. Prezentări (PowerPoint, Prezi etc).
8. Social media: Branding pe rețele de socializare.
9. Publicații (studiu, raport anual, broșuri, pliante): Coperta și construcția ei. Titlu cu imagine și cu fon. Coperta din spate. Interior broșură. Folosirea elementelor de design. Fotografii, tabele și locul hărților. Numerotarea paginilor.
10. Postere/banere/roll-up: Design și elemente de poziționare.
11. Obiecte promoționale: Exemple de folosire a brand-ului, în special pentru mape, pixuri, stick de memorie USB, brățară, sacoșe de material, maiouri, chipiuri.
În baza celor 3 schițe prezentate, elaborarea și definitivarea versiunii pre-finale a Manualului de Identitate vizuală, în coordonare cu ofițerul de comunicare a proiectului CNTM.
Finalizarea Manualului de identitate vizuală. Predarea elementelor/fișierelor redactabile. Elementele solicitate vor fi livrate pe suport electronic, cu posibilitatea de a fi editate (Exemple: .ai, .eps, .png, .psd, .indd, etc.)
Compania va colabora cu echipa proiectului și compania care va dezvolta website-ul proiectului.
4. Produse livrate și interval de timp:
Toate livrabilele vor fi oferite echipei CNTM după cum urmează:
Sarcini | Rezultate așteptate conform ToR |
1. Dezvoltarea conceptelor de brand book | Brand book prezentat |
2. Finalizarea Manualului de identitate vizuală | Brand book definitivat și prezentat |
3. Suport în integrarea grafică a proiectului pe pagina web a CNTM | Conținut adăugat corespunzător pe site-ul CNTM |
5. Criterii de eligibilitate:
Aplicarea este deschisă atât persoanelor fizice, cât și persoanelor juridice. Criteriile minime de eligibilitate sunt:
- Cel puțin 3 ani de experiență în domeniul solicitat;
- Experiență demonstrabilă în crearea manualelor de identitate vizuală;
- Experiența de lucru cu ONG-uri va constitui un avantaj suplimentar;
- Capacitatea de lucru în echipă și de îndeplinire a sarcinilor în termenii stabiliți;
- Experiența anterioară de lucru în proiecte finanțate de UE sau de alți parteneri internaționali de dezvoltare va fi considerată un avantaj.
- Procesul de aplicare:
Companiile/persoanele interesate sunt invitate să prezinte ofertele care vor conține următoarele documente:
- O scrută descriere a organizației și Portofoliul experienței de servicii similare;
- Certificatul de înregistrare a companiei;
- Portofoliul clienților;
- Oferta comercială/bugetul pentru realizarea sarcinilor propuse (Oferta de preţ în Euro);
- Alte documente sau recomandări relevante (în funcție de disponibilitate).
- Criterii de evaluare:
Propunerile vor fi evaluate pe baza următoarelor criterii:
- Portofoliului companiei – 30%
- Realizarea lucrărilor solicitate în intervalul stabilit în prezentul document – 25%;
- Creativitate – 25%;
- Prețul serviciului – 20%.
Dosarul de participare la concurs va fi transmis până pe data de 10 iunie 2024, prin e-mail la adresa rinja.grigore@cntm.md cu mențiunea „Expert în dezvoltarea Brand book”.
Pentru întrebări de clarificare, vă rugăm să ne contactați, persoana de contact, Gabriela Solomon, Ofițer de comunicare al CNTM, email: comunicare@cntm.md or (+373 22) 23 51 75.
*Toate aceste campanii au fost organizate în cadrul proiectului „Capacitarea organizațiilor locale de tineret din Moldova”, implementat de Consiliul Naţional al Tineretului din Moldova, în parteneriat cu Consiliul Național al Tineretului din Danemarca, cu suportul financiar al New Democracy Fund.