Termeni de referință pentru contractarea serviciilor de dezvoltare a unui brand book

DL: 2024-06-10

Expirat
Consultant / Antreprenor individualServicii pentru dezvoltare brand book-ului proiectului ,,Dezvoltarea Capacității Organizațiilor de Tineret și Implicarea Tinerilor în Procesele Decizionale” cu suportul Agenției Naționale pentru Tineret prin intermediul Programului de Granturi 2024, cofinanțat de Fondul Nou pentru Democrație.
PentruConsiliul Național al Tineretului din Moldova
Finanțatorul și perioada de implementare:ANT și DUF (martie – noiembrie)
Tipul contractuluiPrestări servicii
Data estimată de contractare10 iunie 2024
Data emiterii31 iulie 2024
Perioada de aplicare5 iunie 2024

Manualul de identitate vizuală va include identitatea și elementele de design a instrumentelor și produselor de comunicare și vizibilitate astfel încât să reflecte obiectivele, mesajele cheie și rezultatele proiectului. Manualul de identitate vizuală se va conduce de următoarele obiecte specifice ale strategiei de comunicare și vizibilitate a proiectului:

1. Scurtă descriere a proiectului

Obiectiv general al proiectului:

Susținerea și consolidarea capacităților organizațiilor de tineret și autorităților publice locale de nivel I în domeniul tineretului prin promovarea implicării active a tinerilor în procesele decizionale locale, pentru a contribui la dezvoltarea unei societăți mai incluzive și responsabile la nivel local și național.

Obiective specifice:

SO1. 

Consolidarea capacității ONG-urilor locale de tineret, precum și sprijinirea inițiativelor de tineret prin activități de informare și capacitare, în vederea accesării fondurilor naționale și internaționale și implicarea participativă a tinerilor în procesele decizionale. Scopul final este facilitarea implementării planurilor de tineret prin subgranturi și promovarea parteneriatelor între organizațiile de tineret și APL I.

SO2. 

Susținerea APL I în eforturile lor de consolidare a sectorului local de tineret prin oferirea de traininguri tematice, mentorat și suport pentru consolidarea cadrului regulamentar intern și formare în domeniul politicilor și standardelor în tineret, cu accent pe co-management și colaborarea eficientă între administrația publică și tinerii din comunitate.

Audiența-țintă și beneficiarii finali

Audiența-țintă a proiectului este reprezentată de tinerii Primari și Consilieri.

2. Obiectivele intervenției și cerințele față de serviciile solicitate:

Obiectivul intervenției este elaborarea Manualului de identitate vizuală (brand-book) a Proiectului, care să includă identitatea și elementele de design a instrumentelor și produselor de comunicare și vizibilitate în așa fel ca să reflecte obiectivele, mesajele cheie și rezultatele proiectului.

Manualul de identitate vizuală va fi utilizat pentru:

· Documentele de lucru, produsele și materialele de comunicare ale proiectului: studii, scrisori, rapoarte, info-grafice, postere, pliante, carnete, pixuri etc.

· Elaborarea conceptului paginii proiectului pe site-ului CNTM.

3. Activitățile cheie:

Compania selectată va desfășura activitățile în patru etape și anume:

1. Logo: Crearea logotipului. Alegerea culorilor și simbolurilor logoului. Regulile de folosire a acestuia. Sloganul și forma caracterului, tipografia lui. Folosirea sloganului.

2. Culori ținând cont și de culorile logotipului CNTM: Culorile primare. Vizualizare. Distribuția culorilor.

3. Tipografie: Fonturi/caractere. Alegerea caracterelor pentru titlu, text introductiv, subtitlu, text, note marginale, explicații pentru imagini. Utilizarea culorilor.

4. Stilul imaginilor: Folosirea imaginilor pentru text și design-ul proiectului.

5. Elemente grafice: Info-grafice. Elemente grafice de legătură. Utilizare. Poziționare.

6. Producție Video: Elemente grafice pentru producția unor filmulețe scurte informative.

7. Materiale de Comunicare Organizațională: Scrisori. Cărți de vizită. Prezentări (PowerPoint, Prezi etc).

8. Social media: Branding pe rețele de socializare.

9. Publicații (studiu, raport anual, broșuri, pliante): Coperta și construcția ei. Titlu cu imagine și cu fon. Coperta din spate. Interior broșură. Folosirea elementelor de design. Fotografii, tabele și locul hărților. Numerotarea paginilor.

10. Postere/banere/roll-up: Design și elemente de poziționare.

11. Obiecte promoționale: Exemple de folosire a brand-ului, în special pentru mape, pixuri, stick de memorie USB, brățară, sacoșe de material, maiouri, chipiuri.

 În baza celor 3 schițe prezentate, elaborarea și definitivarea versiunii pre-finale a Manualului de Identitate vizuală, în coordonare cu ofițerul de comunicare a proiectului CNTM.

 Finalizarea Manualului de identitate vizuală. Predarea elementelor/fișierelor redactabile. Elementele solicitate vor fi livrate pe suport electronic, cu posibilitatea de a fi editate (Exemple: .ai, .eps, .png, .psd, .indd, etc.)

 Compania va colabora cu echipa proiectului și compania care va dezvolta website-ul proiectului.

4. Produse livrate și interval de timp:

Toate livrabilele vor fi oferite echipei CNTM după cum urmează:

Sarcini  Rezultate așteptate conform ToR
1. Dezvoltarea conceptelor de brand bookBrand book prezentat
2. Finalizarea Manualului de identitate vizuală  Brand book definitivat și prezentat
3. Suport în integrarea grafică a proiectului pe pagina web a CNTM  Conținut adăugat corespunzător pe site-ul CNTM

5. Criterii de eligibilitate:

Aplicarea este deschisă atât persoanelor fizice, cât și persoanelor juridice. Criteriile minime de eligibilitate sunt:

  1. Cel puțin 3 ani de experiență în domeniul solicitat;
  2. Experiență demonstrabilă în crearea manualelor de identitate vizuală;
  3. Experiența de lucru cu ONG-uri va constitui un avantaj suplimentar;
  4. Capacitatea de lucru în echipă și de îndeplinire a sarcinilor în termenii stabiliți;
  5. Experiența anterioară de lucru în proiecte finanțate de UE sau de alți parteneri internaționali de dezvoltare va fi considerată un avantaj.
  • Procesul de aplicare:

Companiile/persoanele interesate sunt invitate să prezinte ofertele care vor conține următoarele documente:

  1. O scrută descriere a organizației și Portofoliul experienței de servicii similare;
  2. Certificatul de înregistrare a companiei;
  3. Portofoliul clienților;
  4. Oferta comercială/bugetul pentru realizarea sarcinilor propuse (Oferta de preţ în Euro);
  5. Alte documente sau recomandări relevante (în funcție de disponibilitate).
  • Criterii de evaluare:

Propunerile vor fi evaluate pe baza următoarelor criterii:

  1. Portofoliului companiei – 30%
  2. Realizarea lucrărilor solicitate în intervalul stabilit în prezentul document – 25%;
  3. Creativitate – 25%;
  4. Prețul serviciului – 20%.

Dosarul de participare la concurs va fi transmis până pe data de 10 iunie 2024, prin e-mail la adresa rinja.grigore@cntm.md cu mențiunea „Expert în dezvoltarea Brand book”.

Pentru întrebări de clarificare, vă rugăm să ne contactați, persoana de contact, Gabriela Solomon, Ofițer de comunicare al CNTM, email: comunicare@cntm.md or (+373 22) 23 51 75.

*Toate aceste campanii au fost organizate în cadrul proiectului „Capacitarea organizațiilor locale de tineret din Moldova”, implementat de Consiliul Naţional al Tineretului din Moldova, în parteneriat cu Consiliul Național al Tineretului din Danemarca, cu suportul financiar al New Democracy Fund.

Altele

Apel Public privind selectarea a doi traineri/facilitatori pentru oferirea serviciilor de formare privind Policy Lab

Citește

Atelier de lucru privind elaborarea și prezentarea raportului alternativ la ONU, cu privire la drepturile tinerilor cu dizabilități în RM

Citește

Cerere de oferte pentru servicii de alimentație și sală de training pentru desfășurarea a 6 evenimente în cadrul proiectului “Implicarea civică pentru împuternicirea tinerilor și a femeilor”  

Citește

Consiliul Național al Tineretului din Moldova lansează concurs de selectare a unor echipe de experte/experți pentru instruirea asociaților de tineri și femei 

Citește

Tinerii au nevoie de tine!

Devino organizație membru CNTM!

Redirecționează 2% către CNTM și contribuie la proiecte pentru tineri!

Denumire juridică

Asociatia Obstească”CONSILIUL NATIONAL AL TINERETULUI DIN MOLDOVA”

Adresă juridică

Republica Moldova, Chisinau, str. Petru Rares, 18

Cod Fiscal

1009620000712

Denumirea băncii

BC Moldindconbank SA, filiala Centru Chisinau

SWIFT

MOLDMD2X309

Codul bancar

MD56ML000000002251709693

Contacte

Telefon: (+373) 22 233 088

Fax: (+373) 22 235 175

Email: cntm.corespondenta@gmail.com, cntm.contabilitate@gmail.com

Sari la conținut