În vederea elaborării strategiei raionale/locale pentru dezvoltarea sectorului de tineret în raionul Orhei, expertul selectat se va ghida de cel puțin următoarele elemente conceptuale:
- Evaluarea necesităților tinerilor din raionul Orhei (interviuri, focus grupuri) și elaborarea Strategiei raionale pentru dezvoltarea sectorului de tineret.
- Elaborarea Strategiei raionale pentru dezvoltarea sectorului de tineret și planul de acțiuni la aceasta, în corespundere cu practicile și standardele internaționale.
- Prezentarea publică a produsului final.
Expertul urmează să prezinte Strategia într-un mod public, aducând la cunoștință despre conținutul fiecărui capitol, despre metodele și tehnicile utilizate și despre impactul scontat asupra tinerilor din raionul Orhei.
Cerințe către candidați:
- Cunoașterea tehnicii legislative;
- cunoașterea procesului bugetar al APL;
- abilități excelente de analiză;
- activități anterioare în colaborare cu instituții de resort;
- cunoașterea specificului sectorului de tineret la nivel local, național și european;
- experiența de lucru într-o organizație națională sau internațională de tineret va fi considerată un avantaj;
- cunoașterea limbii române este obligatorie;
- posedarea limbii engleze sau ruse este un avantaj.
Persoanele interesate trebuie să transmită un dosar, care să conțină:
- CV-ul aplicantului/organizației;
- Scrisoare de motivare care va conține și o schemă a metodologiei de lucru;
- Trimiteri la cercetări anterioare realizate în domeniu;
- Oferta financiară care va include doar costul final pentru produs.
Dosarul de aplicare va fi transmis până în data 10 martie 2023, prin e-mail la corespondenta@cntm.md cu mențiunea „Strategia de tineret Orhei”.
*Acest material este realizat de „Consiliul Național al Tineretului din Moldova”, în cadrul proiectului “Cetățeni activi, comunități prospere-faza II”, implementat cu suportul Fundației Est-Europene din resursele acordate de Agenția Elvețiană pentru Dezvoltare și Cooperare (SDC) și Suedia. Opiniile exprimate aparțin autorilor şi nu reflectă neapărat punctul de vedere al donatorilor.