Consiliul Național al Tineretului din Moldova este în căutarea unui nou coleg(ă) la funcția de contabil
Persoana selectată va fi responsabilă de organizarea evidenței contabile a activității economice, financiare a Asociației, controlul folosirii resurselor materiale și financiare ale acesteia.
Atribuții de serviciu:
- Duce evidența tuturor activelor organizației în conformitate cu cerințele legislației.
- Participă la planificarea bugetelor anuale și ale proiectelor pe care asociația le implementează sau intenționeazăsă le înainteze spre finanțare;
- Îndeplinește atribuțiile și obligațiile care îi revin din cadrul proiectelor implementate de organizație;
- Efectuează calculele și achită remunerarea angajaţilor Asociaţiei, transferurile de taxe și impozite aferente remunerării date;
- Pregăteşte situațiile financiare și alte dări de seamă ale Asociaţiei în conformitate cu legislația națională și standardele de contabilitate;
- Pregăteşte rapoarte financiare în conformitate cu regulile de grant stabilite cu finanţatorii;
- Monitorizează cheltuielile efectuate conform bugetelor de proiecte şi bugetului pentru susținerea activităţii Asociaţiei;
- Prezintă documente financiare necesare la cererea Președintelui, Secretarului general, ale Comisiei de Cenzori sau altor persoane împuternicite;
- Îndeplinește alte sarcini relevante la cererea Preşedintelui sau ale Secretarului General al Asociaţiei care țin de domeniul legal atribuit contabilității;
- Organizează și coordonează periodic activitățile de inventariere împreună cu Secretarul General;
Cerințe față de candidați:
Studii
- Studii superioare în domeniu.
Calități profesionale
- minim 3 ani îndomeniul contabilității, unde expriența în lucru cu ONG-urile va constitui un avantaj;
- abilități de comunicare eficientă;
- abilități de lucru înechipa.
Cunoștințe
- cunoașterea PC: programele WORD, Excel, 1C;
- cunoștinţe lingvistice: română și engleză.
Atitudini/comportamente
- responsabilitate, onestitate, corectitudine, loialitate, meticulozitate, acuratețe.
Persoanele interesate trebuie să transmită un dosar, care să conțină:
1. CV-ul aplicantului;
2. scrisoarea de motivare;
3. oferta financiară.
Dosarul de participare va fi transmis până în data de 10.01.2023, prin e-mail la adresa corespondenta@cntm.md
Pentru alte întrebări contactați-ne la numărul de telefon (+373) 22 23 51 75 sau la adresa de email: corespondenta@cntm.md. Persoana de contact Roman Banari, Secretar General.